presenter till en liten person.

presenter till zion

Förra veckan hade Anna beräknad födsel så när hon kom på besök på måndagen gav jag henne presenter som jag och mamma hade köpt. 

presenter till zion

Mina föräldrar gav en body med massa djur på. Kan ha påverkat något när det gällde valet... 

presenter till zion

Och min present innehöll detta fantastiska setet. 

presenter till zion

En body med en mops på. 

presenter till zion

Och ett par byxor med hundben och en mössa i samma mönster plus öron. Alltså min framtida eventuella bebis kommer ju BARA ha sådana här kläder. 

presenter till zionpresenter till zionpresenter till zion

Paketerna slogs in i denna sjukt fina lådan med fler djur. 

I tisdags fick jag ett sms klockan två på dagen med en bild på det lilla gullot. Jag hade gissat på dagen innan, men han var ju precis lika välkommen vilkan dag han än tittade ut <3 Herregud vad jag längtar efter att få pussa på na! 

Kommentarer
Postat av: Sara

Så fint! Var kommer bodyn med mopsen på?!

Svar: H&M! :)
Sandra Berg

2015-05-15 @ 16:39:38
Postat av: Anonym

Ni kommer bli bästaste vänner :) /tomatey

2015-05-25 @ 15:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0