ungefär som en lavin där du måste fly för ditt liv.

bildkällor via pinterest

Ett stycke peppigt måndagsinspirationskollage kommer lastat! Som vanligt alltså. Är så orimligt pepp på denna veckan för det händer så sjukt mycket roliga saker, ska bara hinna njuta av allting också men det ska nog gå. 

→ På onsdag åker jag och mamma till Göteborg! Vi ska stanna till fredag och bara göra massa härliga saker. Som att gå i inredningsaffärer, besöka museer, äta god mat och upptäcka fina platser. 
→ När vi åker hem på fredag så hoppar jag av tåget i Ängelholm för då ska jag på Emelie & Sannes bröllop! Så knäppt och fint att få gå på bröllop utan att vara inhyrd fotograf (även om det såklart också är så sjukt roligt!)
→ Och dagen efter, på lördagen alltså, ska jag fotografera bröllop hela dagen i Malmö! Bröllop gånger två på en och samma vecka, festligt värre! 

Kommentarer
Postat av: ISA

haha skönaste citatet! Väldigt bra vecka som väntar dig, samma här faktiskt. Så peppad!!

2015-05-11 @ 16:22:25
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0