några bilder från förra veckan.

dimma och nya garderobsknoppar

Förra veckan isolerade jag mig totalt i lägenheten (förutom när jag gick ut med Alice såklart) för att plugga plugga plugga. Hade två viktiga deadlines som krävde sena kvällar, men jag fick ihop det till slut. En dag var det såhär dimmigt, vilket blir extra effektfullt när en bor på sjunde våningen. 

dimma och nya garderobsknoppar
dimma och nya garderobsknoppar
dimma och nya garderobsknoppar

Som en spökstad. 

dimma och nya garderobsknoppar
dimma och nya garderobsknoppar
 
Mina garderobsdörrar i sovrummet hade fula, vita och plastiga knoppar när jag flyttade in. Jag köpte nya i mässing och blev väldigt nöjd! Enkel och billig förändring. 

frukost, alice och köket
frukost, alice och köket
frukost, alice och köket

Åt detta till frukost de flesta dagarna. Naturell yoghurt med mango och granola jag fått i present av Joanna plus ett kokt ägg. Väldigt gott! 

frukost, alice och köket

Och denna lilla mysräkan låg mest i sin säng och snarkade. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0