43. Rasistiska flyttgubbar och en mil



I avsnitt 43 får ni höra allt om min flytt till drömlägenheten, och Maria berättar om det lopp hon precis sprungit. Dessutom dubbla (eller till och med trippla tips) eftersom tipsen i förra podden råkade försvinna. Vi vädjar också om era frågor, tips, idéer och förslag! Det hade varit så roligt om ni mailade frågor till oss eller annat vi kan prata om i nästa podd. Vi hade blivit så glada då. Hör av er till [email protected] eller skriv en kommentar till detta inlägget. Puss! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack själv för härliga dagar tillsammans❤️vi är så glada för din skull att du och Alice har fått en så stor och fin lägenhet😊extra plus för badkaret🛀Kram mamma-pappa

2015-10-06 @ 07:01:48
Postat av: Frida

Är också den där som inte kommenterar, men banne mig att det är något en borde börja göra! Ge en vink i cyberspace. Iaf. Mitt tipz/önzkan.
Kärlek. Vad får er att bli varm i magen, vad gör er kär, har ni varit kära, vem blir ni kära i, vad tror ni om parnormer, att det kretsar så mycket kring att hitta "hen", om heteronormer?
Jag har aldrig varit kär, men förälskad (och smått besatt haha)

Svar: Superbra fråga! Den tar vi i nästa podd! :)
Sandra Berg

2015-10-09 @ 17:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0