en ledig helg.

Jag fick en kommentar häromdagen som vädjade om att jag skulle komma tillbaka till bloggen, och det har varit min tanke de senaste veckorna. Eller rättare sagt har tanken aldrig varit att försvinna. Men det blev sådär kaosmycket att göra med skola, jobb och allt annat och helt plötsligt hade jag inte bloggat på tre veckor. Men nu börjar att göra-listan krympa mindre och mindre, och det finns äntligen lite tid över till roliga saker. Som att blogga.  
 
Just nu är jag mitt inne i en ledig helg, en sådan helg jag inte har haft på jag-vet-inte hur länge. Som jag njuter. Att inte behöva ställa väckarklockan, att få sova ut, att kolla ikapp på tv-serier, att veckohandla länge och i lugnt tempo. Att sparka i lövhögar, titta på en film jag lånade på biblioteket häromdagen, packa upp de tre sista flyttlådorna och inte ha några tider att passa. Att andas och vara fri. 
 
Samma person som kommenterade ville även veta allt om den nya lägenheten. Vill ni också det? 
 
bildkällor via pinterest

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så kul att du är här igen! Har också saknat dina inlägg men vet också att du har haft asmycket att göra! Njut av din lediga helg! Kram mamma❤️

2015-10-25 @ 05:44:42
Postat av: maria

JA!

Svar: <3!
Sandra Berg

2015-10-25 @ 10:37:10
URL: http://mariao.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja jättegärna!

Svar: :D
Sandra Berg

2015-10-25 @ 21:09:39
Postat av: joanna

jaaa :)

Svar: Wii!
Sandra Berg

2015-10-26 @ 07:31:44
Postat av: Sanna

Ja! Jag har också saknat dina inlägg! Superkul att du är tillbaka :)

Svar: Gullis!
Sandra Berg

2015-10-26 @ 09:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0