I saw a flock of birds flying north today. If they can move on after summer, so can I.

Bildkällor via pinterest
 
Min första vecka på termin 7 på ämneslärarutbildningen är äntligen avklarad. Denna veckan och tre veckor framåt läser jag kursen litteratur och kulturell identitet 1700-1950, vilket innebär flera skönlitterära verk i veckan. Det är både härligt och extremt stressigt. Väldigt roligt att få möjligheten att läsa så många klassiker, men samtidigt så ska vi hinna med väldigt många böcker på väldigt kort tid. Nåväl, en ska väl inte klaga. Men det blev lite av en käftsmäll att komma hem sent från Stockholm i söndagskväll och sedan börja skolan på måndagen därpå. Utöver läsning och undervisning har jag flyttpackat och fotograferat ett bröllop i onsdagskväll. Inte så mycket tid att andas, alltså. 
 
Ikväll ska jag försöka komma i säng tidigt (typ nu...) och imorgon ska jag gå på skivstång på förmiddagen och fira Marias 25årsdag på kvällen. Det blir grejer det. Jag ska göra mitt bästa för att komma ikapp med bilder från slutet av sommaren här, men som ni förstår är det ganska fullt upp med det mesta. Vi hörs när vi hörs helt enkelt. <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Först vill jag säga puss för att två av mina bilder är med i ditt fina kollage men sen vill jag ta tillbaka min puss för var fasen är podden?!?!?! Haha nä, vad taskigt. Men jag saknar den!

Svar: Haha puss! Blev uppehåll en vecka, kommer nytt avsnitt på tisdag!
Sandra Berg

2015-09-13 @ 08:07:59
URL: http://atilio.metromode.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0