malmöfestivalen fredag: jag tror bestämt att jag älskar malmö.

Det är fredag och jag har inte varit schemalagd i skolan utan har spenderat dagen hemma i lugnt tempo med sovmorgon, tvätt, lite plugg, städning och god med Alice. Ikväll kommer Linnea och Maria hit för att äta kräftor och det ska bli himla fint <3

En annan fredag för ganska många veckor sedan var det avslutningsdagen på Malmöfestivalen och jag mötte upp Maria tidigt på kvällen för att lyssna på Zara Larsson! 

Malmöfestivalen fredag
Malmöfestivalen fredag

Hon var en sån himla queen. 

Malmöfestivalen fredag

Puss och kram. 

Malmöfestivalen fredag
Malmöfestivalen fredag

Malmöfestivalen är geniala när det gäller små fina meningar överallt. 

Malmöfestivalen fredag
Malmöfestivalen fredag
Malmöfestivalen fredag

Vi slog oss ned på Stortorget en stund. 

Malmöfestivalen fredag
Malmöfestivalen fredag
Malmöfestivalen fredag

Hej hej. 

Malmöfestivalen fredag
Malmöfestivalen fredag

Vi lyssnade en stund på Seinabo Sey. 

Malmöfestivalen fredag

Sen var det äntligen dags för Markus Krunegård! 

Malmöfestivalen fredag
Malmöfestivalen fredag
Malmöfestivalen fredag
Malmöfestivalen fredag

Vi dansade dansade dansade och i slutet sjöng alla i kör stjärnfall stjärnfallet är jag och du är himen jag föll från idag. 

Malmöfestivalen fredag
Malmöfestivalen fredag

Efteråt sprang (ja, på riktigt) vi bakom scenen för att krama Markus och säga att vi ses veckan därpå på Popaganda. Superfin kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0