Nina Persson på Ystad teater

Nina Persson på Ystad teater med Maria!

Förra fredagen mötte jag upp Maria i Ystad och så gick vi bort mot denna fina byggnaden - Ystad teater! 

Nina Persson på Ystad teater med Maria!

När vi hängt av oss jackorna gick vi och köpte varsin miniflaska bubbel och en liten brownie. Kändes så himla lyxigt och härligt. 

Nina Persson på Ystad teater med Maria!

Min partner in crime <3

Nina Persson på Ystad teater med Maria!
Nina Persson på Ystad teater med Maria!

Ystad teater är verkligen en så sjukt vacker byggnad med flådiga detaljer. 

Nina Persson på Ystad teater med Maria!
Nina Persson på Ystad teater med Maria!
Nina Persson på Ystad teater med Maria!

Anledningen till att vi var där var för att se en konsert med Nina Persson tillsammans med pianisten Martin Hederos, som var en julklapp från mig till Maria. Det var väldigt intimt, extremt bra och jag fick gåshud flera gånger om. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0