spenat kan vara det godaste som finns



Idag har jag lagat den här spenatgratängen till kvällsmat åt min familj och mig! Den blev hemskt hemskt god, och ni borde verkligen testa den. Här kommer receptet, hörrni!

Ingredienser:
500 g fryst bladspenat
200 g philadeohiaost "paprika och lök"
4 ägg
2 tomater
valfritt tillbehör, till exempel korv

Gör såhär:
Ställ ugnen på 200 grader. Tina spenaten och vrid ur vätskan om det finns någon. Blanda spenat, ägg, philadephiaost och salt ordentligt. Smörj en ugnsfast form och häll över blandningen. Skär tomaterna i skivor och lägg på. Grädda i 40 minuter. Stek korv, eller något annat, och servera!

Kommentarer
Postat av: am

det där måste jag bara pröva. det låter jätte gått:D

2009-11-25 @ 10:32:57
URL: http://amodig.blogg.se/
Postat av: Anonym

gott*

2009-11-25 @ 10:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0