din sol har landat i mitt knä och gått sönder



Hej bloggen! Efter att ha vaknat ungefär tusen gånger inatt och ha drömt ungefär lika många drömmar, gav jag mig iväg på drillträning imorse och efter det åkte jag till kyrkan. Jag skulle nämligen läsa upp min novell på andakten. Det gick jättebra! Jag tycker inte det är helt enkelt att läsa upp sådana saker, speciellt inte när novellen är på tre sidor. Men jag blir bättre för varje gång, och tycker det är en helt underbar känsla att få dela med sig av det jag har skrivit. Att människor tycker om det, blir rörda. Den känslan är som en drog, jag får en kick av det.

Nu ska jag alldeles strax ta tåget mot malmö, för ikväll är det dags för maskerad! Jag har bestämt mig för att klä ut mig till en riktig 40-tals dam med massa tjusiga accesoarer! Tror att det kommer bli helt fab. Ha en kalasig halloween, hörrni! Och glöm inte att tänka lite extra på dom som inte finns med oss längre. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0