nyårslistan.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag flyttade hemifrån, levde samboliv, började plugga på universitetet och mycket mer.

Har du några nyårslöften?
Mja... jag skulle vilja bli lite bättre på det där med framförhållning. Att inte sitta kvällen innan och sy färdigt nyårsklänningen, till exempel haha. Att slippa det där magknipet när man är sent ute. Annars har jag lite mål för det nya året, med jobb, skola och så.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jag tror inte det... nej.

Vilka länder besökte du?
England, Frankrike och Danmark.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
9 januari, 11 maj, 18 juni, 2 oktober och 11 december.

Vad var din största framgång 2010?
Jag vågade väldigt mycket och var modig.

Största misstaget?
Att inte lyssna på mig själv.

Bästa köpet?
Den prickiga klänningen från beyond retro, favvoskorna, mina turbaner, kängorna, djursmyckena från h&m och chanelörhängena.

Vad spenderade du mest pengar på?
Skor, konsertbiljetter och tåg/flygbiljetter.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket gjorde mig riktigt glad.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Need you now med lady antebellum, dancing on my own med robyn, i'm so happy med salem al fakir, från och med du med oskar linnros, your arms around me med jens lekman, dansa fastän och honung med säkert!.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både gladare och ledsnare i vissa perioder.

Vad önskar du att du gjort mer?
Man kan alltid göra mer, men jag är faktiskt ganska nöjd. Ibland önskar jag att jag gjorde mindre.

Favoritprogram på TV
True blood, vampire diaries, så mycket bättre.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag var i finaste paris med mina föräldrar. Dagen såg ut ungefär såhär.  

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Leggings, klänningar, tröjor, fina skor och örhängen.

Den bästa nya personen du träffade?
Julia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0