jag säger som det är att allt är sådär, bara sådär, sådär som det är såhär års

Ikväll är en sån kväll där allting känns sådär. Plågar mig själv utan att riktigt förstå varför. Orkar inte riktigt ta tag i någonting så jag lägger mig i soffan istället och tittar på meningslösa serier och försöker att inte tänka överhuvudtaget. Men så tänker jag att man är inte alltid sprudlande glad med massor av energi, och när allt det där är spårlöst försvunnet så får man ta en liten timeout och spendera kvällen i soffan och lämna alla måsten till imorgon istället så som läxor och sommarjobbsökande. Jag intalar mig själv att det är okej att göra så.


bild: papertissue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0