det är så logiskt alla fattar utom du.



Detta är sanningen idag.
Ett par trötta ögon som inte blir piggare hur mycket sömn dom än får, en rastlöshet i kroppen och en meningslös mentalitet. Jag vet inte om det beror på det gråa vädret eller om det beror på något annat, och huvuvida det är det sista svaret vet jag inte för jag kan helt enkelt inte tänka idag. Känns som att någon har kokat gröt i min hjärna.

Det är en sån dag när ingen musik känns värd att lyssnas på och det känns helt enkelt inte lönt att dra upp rullgardinerna. Förstår ni?

Kommentarer
Postat av: susanne berg

Men hallå!! Du skall ju vara glad för att du klara tentan för sjutton!!!

2010-11-22 @ 15:29:59
Postat av: elin

förstår precis. Har exakt en sån dag idag. Tror att det bästa man kan göra är att tända lite ljus, dricka te och läsa tills ögonen faller ihop. Bara genomlida dagen. För imorgon är en ny dag! Och imorgon kommer bli en bra dag!

KRAMAR till dig Sandra!

2010-11-22 @ 18:41:49
URL: http://elinwahlgren91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0