kaos.

Hej finisar. Det är kaos i min hjärna, känns nästan omöjligt att tänka färdigt en tanke innan nästa har påbörjats. Det händer så hemskt mycket nu, mest roliga saker med skolan och lite spännande jobbsaker, men sen är det massa strul med csnpengar och studentkort och jag blir bara så less.

Jag körde hem till lund nu ikväll och det var så skönt att bara behöva koncentrera sig på vägen och inte kunna göra något annat. Nu ska jag andas lite, plugga och sen sova för imorgon är det föreläsning klockan åtta!


Kommentarer
Postat av: toarpsanna

csn fittar alltid till det. fast jag fick ett brev för nån dag sedan som löd: för uppvisat av goda studieresultat har nämnden beslutat att skriva av 5013:-.

jaha. tack. man undrar

2011-01-20 @ 08:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0