stockholm söndag (del 2)


Här kommer sista delen med bilderna från min och mammas Stockholmstripp! Efter att ha spenderat förmiddagen på Fotografiska med fina Martina träffade jag ju upp mamma igen och så tog vi färjan över till Djurgården.





När vi var framme styrde vi fötterna mot Skansen.



Vi skulle hälsa på djuren såklart!




Utbrast i ett stort "åh" när jag fick syn på denna vackra påfågeln. Ett av mina absoluta favoritdjur.



Söta grisbebisar.


Här ligger två lodjur och solar.





Fina björnar som ser väldigt mjuka ut.


Man kan ju inte annat än att älska sälar men alltså GUD vad de stinker?!


Om någon bild skulle illustrera njutning till max så tror jag att det skulle vara denna.


Och nyfikna till tusen.


Efter någon timme på Skansen gick vi ut igen och köpte årets första mjukglass. Gissa om det var gott.


Sen tog vi färjan tillbaka och åkte till flygplatsen för att åka hem igen efter en finfin helg i världens bästa Stockholm.







Kommentarer
Postat av: Sophie Racz

ALLTSÅ JAG DÖÖÖÖR på den fina bilden på björnarna som kramas (typ haha), så himla fint! =)

2012-04-27 @ 13:24:52
Postat av: elin wahlgren

hahaha, herregud vilken underbar bild på sälen som njuter!!! Vill vara säl i mitt nästa liv!! hahaha, jag dör så gullig den är! Måste nästan ha den som bakgrundsbild på datorn! Fina bilder för övrigt, precis som vanligt! :) Hoppas du mår bra Sandra!

2012-04-27 @ 15:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0