den fotografiska bilden II

För två veckor sedan hade vi avslutning och vernissage för vårt slutprojekt i Den fotografiska bilden II på Malmö Högskola. Vi blev bjudna på glass av lärarna, fick beröm och lyckoönskningar, visade upp våra bilder och sa hejdå till klassen för sista gången. Lite sorgligt faktiskt.

Här
kan ni se vad jag gjorde förra terminen och nu tänkte jag visa lite av vad jag har gjort denna:



Fotograferat i studion med olika ljussättningar


Tagit surrealistiska bilder


Gjort en bildanalys på Monica Englunds bilder som hänger på Moderna Muséet i Malmö


Haft vernissage för projektet Family Frames


Varit på Louisiana och kollar in Andreas Gurskys enorma bilder


Och så avslutade vi kursen med att genomföra ett slutprojekt, här kan ni se alla mina bilder

Kommentarer
Postat av: maria

älskar den surrealistiska bilden!!!!! och den på mig förstås

2012-06-13 @ 10:54:33
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0