kylskåpsfavoriter.

kylskåpsfavoriter.

Idag tänkte jag tipsa er om några av mina kylskåpsfavoriter just precis nu. Jag vet inte om det är jätteintressant för er att veta, men tänker att ifall någon behöver inspiration när det gäller mat och sådant så kommer det här!

kylskåpsfavoriter.

Jag handlar mest på Willys, eftersom det ligger närmast och så, och kanske också lite för att de har så fruktansvärt snygga förpackningar. Eller kanske framförallt Garant då. Denna granatäpplejuicen är gudomligt god, och Danones actimel shots (eller vad en nu kallar det) brukar jag dricka på morgonen för att få i mig massa vitaminer. Och massa frysta bär. Längtar så otroligt mycket tills en kan köpa färska bär i sommar som inte kostar skjortan.

kylskåpsfavoriter.

Rooibos thé, mmm. Försöker att dricka mer thé och lite mindre kaffe, tänker att det är bra eller nåt. (ps. jag har inte thé i kylskåpet, men ville tipsa ändå.)

kylskåpsfavoriter.

Har fallit handlöst för thai röd curry soppa från Felix (åt två stycken förra veckan...) och nu tänkte jag också testa deras indisk masala soppa. Går att värma burken i micron så det är perfekt när en är i skolan/på praktik/på jobbet! Dock en aningens dyrt kan jag tycka, men ändå värt.

kylskåpsfavoriter.

Och sist men inte minst - babybel och ägg. Är inne i en kokt ägg-på-knäckemackan-med-kaviar frukostperiod och lyxar till det ibland med en babybel på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0