lördagspannkisar och (förra) veckans juice.

lördagspannkisar och veckans juicelördagspannkisar och veckans juice
 
Det här med pannkakor börjar bli en fin helgtradition i denna lilla ettan på 32 kvadrat. I lördags gjorde jag bananpannkakor till frukost och stekte äpple i agavesirap och massa kanel. Ringlade över lite jordnötssmör och strösslade över kokos. Oh lord, säger jag bara. SÅ gott. Till det drack jag (förra) veckans juice som bestod av 250 g blåbär, 3 kiwi och 3 clementiner. 
 
På lördagskvällen cyklade jag och Alice bort till Linnea och Essie där vi blev bjudna på så himla god mat, drack rödvin, tittade på Så mycket bättre och pratade om religion, politik, utbildning och ebola. Så sjukt spännande att prata om politik med en som är socionom (och ytterligare två som pluggar till det), ebola med en sjuksköterska och religion med en som håller på att ta kandidat i teologi. Mycket bra lördag! 

Kommentarer
Postat av: Lovisa Wallin

Åh det ser såå gott ut! Älskar bananpannkaka, mums!

2014-10-23 @ 15:01:32
URL: http://lovisawallin.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0